dinsdag 27 november 2012

paco 8 weken oud

een fotoreportage ik wordt daar zo moe van ppff

dat is niks voor mij ! ik ga slapen op mijn grote zachte kussen 

ik mag geen blaadjes eten

maar luisteren haha
                   


    

 


 

                                                                                                                                                                                                  

                 
                                                                                                                                                            

1 opmerking:

Pauline Pleus zei

Paco ,je bent fotogeniek,dus laat je maar lekker fotograferen,ik vind je nog niet zo veel veranderd,straks als de oren gaan staan zul je wel veranderen ,misschien ga je dan ook gelijk goed luisteren .
X Wuschel en Shanti